سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش می رسند . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 3  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 5844
 
بهانه
 
راز دل
نویسنده: وفا(یکشنبه 89/3/16 ساعت 11:31 عصر)

خداوند ازما انتظار کارهای بزرگ ندارد بلکه می خواهد کارهای کوچک را با عشقی بزرگ انجام دهیم

********************

بدترین دلتنگی اینه که حضور کی رو

احساس مکی ولی پیشت نباشه

*      چه قدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه

*      لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن .
______________________________

*      عینکی زیر پا مچاله شده بود چرا که منظورش را نرسانده بود چرا که تقلید نکرده بود نبیند.

 

به نام تو برای تو به یاد تو

می خواهم امشب تا سحر فقط برای تو بنویسم فقط ترانه ی تو امشب... فقط تویی در خیالم

آری امشب می خواهم فقط مال تو باشم در کنارت در میان دستهای مهربانت مرا نوازش کنی با آن دست مهربانت اما چه سود که تو نیستی تا بینی اشک هایم را ببینی این همه زجه ام را آخر مگر من چکار کرده بود م که لایق ای چنین مجازاتی در بر تو هستم تو رفتی اما نیستی که ببینی من چه کشیدم در این مدت ولی به جون خودت قسم حقم نبود که بری منو تنها بزاری اخه مگه چیه این قسمت که میگی قسمت نبود اخه چیه این رسم کهنه که حق نداری خودت انتخاب کنی کسی که دوسش داری در کنارته اما نمی تونی چیزی بگی همش تر س که خدایا یعنی میشه؟

اما چه سود از این راز دل گفتن تو که نیستی تا حرف دلمو برات بگم..........

 کاش حد اقل حرف هامو میشندی بعد می رفتی حتی به من فرصت ندادی که بهت بگم .........اما خدایا ای چه رسمیه که هر کسی و دوست داری کسی حاضری براش بمیری خیلی دوسش داری به این آسونی از دست می دی خدایا خسته ام از همه چیز از خودم از هرچی عشق که میگن اخه مگه چیه ای دل که همه رو از پا در می یاره یه کار ی می کنه که از هر چی که تو دنیاس بیزار میشی حتی از خودت از این همه بی کسی از اینکه یه نفر نیست که باهاش بشینی درد دل کنی یکی نیست بیاد بهت بگه........

.....................................................................................................................................

 

خدایا امشب خیلی دلم گرفته؟

می خوام با یکی حرف بزنم کسی که حرف هامو بهفمه مثل خودم باشه اما.................

مدونی خدایا بجز تو هیچ کسی رو ندارم خایا به حرفام گوش بده به این دل شکستم به این بنده ی داغون خودت کمک کن امشب خیلی خرابم دلم از هر چی زمینی گرفته ........

این یه حقیقت که تو این دنیا هیچکی دیگه به فکر هیچ کس دیگه ای نیست این یه حقیقت که دل همه آدما مرده ......

این یه حقیقته که دل های همه سنگ شده...........

 آخه چرا؟

چرا این همه بی کسی ؟

 

 

بی تو چگونه؟

نه نمی توانم باور کنم ............

نیاد اون روزی که تو بهم بگی دیگه نمی مونی ..........

نه .............

نگو که دیگه نیستی ......

تو گفتی که نمی توانی اشک هایم را ببینی ..........

پس منو تنها نزار چون اگه بری بارون چشمام هرگز تموم نمی شه....

ماهی لب بسته را اندیشه قلاب نیست

 

امروز دوباره دلم گرفته ..........از همه چیز///  ا ز این زندگی از این همه ریا آخ؛ اگه یه رور این همه فریب تموم بشه مگه میشه که دیگه هیچکی با احساس کسی دیگه بازی نکنه اگه بشه که آخره حاله اما ........نمی دونم آخر این همه عشق که میگن چی می شه ؟     

به نظر شما چی می شه ؟

خدا اون روزو نیاره که بخوای ازش جدا بشی ...........

آخه خیلی سخته که از اونی که دوسش داری جدا بشی حتی فکر کردن به اون روز خیلی سخته.........آدم دیونه میشه وفتی بفهمه که دیگه دوست نداره ...........رفته دنبال یکی دیگه؛ دیگه نمیاد پیشت ؛دیگه اون مال یکی دیگس .............

باید فراموش کنی



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دخترونه
امید
تنهایی
عاشقانه
راز دل
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
سکوت [3]
[آرشیو(1)]


|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
زندگی[2] . عشق . محبت . وفا . تنهایی . دوست . راز دل .
|| مطالب بایگانی شده ||
خرداد 89

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
بهانه
وفا
زندگی زیباست ای زیبا پسند سعی کن توی زند گی مثل زودپز باشی وقتی به جوش اومدی بیخیال صوت بزن

|| لوگوی وبلاگ من ||
بهانه

|| اوقات شرعی ||