سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز داد بر ستمگر سخت‏تر است از روز ستم بر ستم بر ، . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 5853
 
بهانه
 
عاشقانه
نویسنده: وفا(یکشنبه 89/3/16 ساعت 11:42 عصر)

       زندگی گل زردیست به نام غم 

 

فریاد سیاهیست به نام آه

         

             رشته کوهی ست به نام آرزو

 

و رودخانه ایست به نام عشق

 

                    که به دریای صفا میریزد

 

  زندگی یعنی عشق , محبت , امید , آرزو

 

         که در آخر به بیابانی به نام وداع منتهی می شود

 

اگر شبی فانوس ِ نفسهای من خاموش شد،      

              اگر به حجله آشنایی

                          در حوالی ِ خیابان خاطره برخوردی

         و عده ای به تو گفتند،

کبوترت در حسرت پر کشیدن پرپر زد!

                    تو حرفشان را باور نکن!

                          تمام این سالها کنار ِ من بودی!

         کنار دلتنگی ِ دفاترم!

در گلدان چینی ِ اتاقم!

                                                           در دلم...

تو با من نبودی و من با تو بودم!

                             مگر نه که با هم بودن،

                      همین علاقه ساده سرودن فاصله است؟

pix2pix.org - کاغذ دیواری عاشقانه (10)

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دخترونه
امید
تنهایی
عاشقانه
راز دل
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
سکوت [3]
[آرشیو(1)]


|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
زندگی[2] . عشق . محبت . وفا . تنهایی . دوست . راز دل .
|| مطالب بایگانی شده ||
خرداد 89

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
بهانه
وفا
زندگی زیباست ای زیبا پسند سعی کن توی زند گی مثل زودپز باشی وقتی به جوش اومدی بیخیال صوت بزن

|| لوگوی وبلاگ من ||
بهانه

|| اوقات شرعی ||