سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 2  بازدید دیروز: 4   کل بازدیدها: 5859
 
بهانه
 
دخترونه
نویسنده: وفا(سه شنبه 90/3/3 ساعت 10:1 صبح)

دردو دل دخترونهشوخی

یه دوست پسر هم نداریم بهمون پیشنهاد بیشرمانه بده ، ماهم کلی کولی بازی در بیاریم
یه دوست پسر هم نداریم مجبورش کنیم اسم مارو رو بازوش خالکوبی کنه

یه دوست پسر هم نداریم با وضع فجیع برم بیرون همه بگن تو چرا این شکلی شدی بگم اونی که باید بپسنده پسندیده
یه دوست پسر هم نداریم قاصدک ببینیم بپریم روش بگیم وای ازش خبر آورده

یه دوست پسر هم نداریم از سربازی معاف باشه هر روز بهش بگیم سربازی واسه تو لازم بود خیلی لوس بار اومدی
یه دوست پسر هم نداریم شارژ ایرانسل بده بهمون بگه خطت رو شارژ کن زود به خودم زنگ بزن

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دخترونه
امید
تنهایی
عاشقانه
راز دل
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
سکوت [3]
[آرشیو(1)]


|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
زندگی[2] . عشق . محبت . وفا . تنهایی . دوست . راز دل .
|| مطالب بایگانی شده ||
خرداد 89

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
بهانه
وفا
زندگی زیباست ای زیبا پسند سعی کن توی زند گی مثل زودپز باشی وقتی به جوش اومدی بیخیال صوت بزن

|| لوگوی وبلاگ من ||
بهانه

|| اوقات شرعی ||